נתניהו נפגש עם פייגלין: פרישה מהמירוץ בתמורה לתפקיד שר

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו נפגש עם פייגלין: פרישה מהמירוץ בתמורה לתפקיד שר

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם יו"ר זהות משה פייגלין בניסיון לשכנע את האחרון כי יפרוש מהמירוץ לטובת תפקיד כלכלי בממשלה. פייגלין סיפר כי מדובר במגעים מתקדמים לקראת סגירה. בבחירות האחרונות קיבל פייגלין 118 אלף קול, רובם מהימין

    נתניהו ופייגלין בעת שכיהן כח"כ בליכוד צילום: פלאש 90
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת המאמצים למניעת איבוד קולות בימין, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין במטרה שיפרוש מהמירוץ לכנסת תמורת תפקיד שר כלכלי. פייגלין סיפר על הפגישה בגל"צ: "נפגשתי עם נתניהו כעת, אנחנו מתקדמים להסכם לפיו אני מוותר על הריצה בתמורה לתפקיד בממשלה".

    כזכור מפלגת זהות בבחירות האחרונות התמודדה לבדה לכנסת, וגרפה 118 אלף קולות אך לא עברה את אחוז החסימה. מדובר בעשרות אלפי קולות של אנשי ימין – שלושה מנדטים שהלכו לפח. ראש הממשלה גם מקיים מגעים עם עוצמה יהודית. שליחו נתן אשל נפגש עם עו"ד איתמר בן גביר בשביל לשכנע אותו שיפרוש מהמירוץ לכנסת בכדי שלא יואבדו קולות לימין.

    מהליכוד נמסר: "ראש הממשלה נתניהו משקיע מאמצים אדירים במטרה למנוע בזבוז קולות בימין. יש התקדמות משמעותית בין הליכוד לבין פייגלין וזהות. עדיין לא הושג הסכם וכשיושג – נפרסם אותו. עיקרו של ההסכם עם פייגלין נוגע למדיניות של כלכלה חופשית".

    הלחץ של נתניהו הוא נכון, לו רק היו לימין החדש עוד 1400 קולות בלבד, היום נתניהו היה מכהן כראש ממשלה עם 64 חברי קואליציה. לכן כל קול עלול להכריע את המערכה בין ביום כהונתו להמשכה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הלחץ של נתניהו לא נכון, היות ו:
      א.הולך להיות כנראה אחוז הצבעה נמוך באופן קיצוני מה שמטבע הדברים- עוזר למפלגות אידאולוגיות

      ב.היות והיא היחידה שמביאה קולות שבלעדיה היו הולכים לים/מצביעים ליברמן-כחול לבן -היא ההצלה לגוש הימין-היות ומניידת קולות מגוש לגוש.

      ג. רק מזכיר, שבמערכה הקודמת היו 5 מפלגות בימין שלא ליכוד ולא חרדיות/חרדליו"ת:
      כחלון.
      גשר.
      ליברמן.
      הימין החלש
      זהות
      סה"כ: יותר מ-12 מנדטים!!!
      ועכשיו נשאר רק את זהות, כך שעם עבודה טובה הם יקחו לפחות "את רוב הקופה"…